sobota, kwietnia 01, 2006

Rzucam CADCAM

8 lat podstawówki... 4 lata liceum... 4 lata studiów... i przyszło się z Polibudą pożegnać. No cóż, nie chciałem tego, miałem nadzieję że jednak dotrwam do końca... Ale kiedy dowiedziałem się, jakie są tematy prac magisterskich, kiedy pomyślałem, że mam jeszcze do zdania modelowanie, że będę musiał poświęcić wakacje, żeby zrobić PUSN, a w przyszłym semestrze czeka mnie VR, z którego projekt skończę w kwietniu, aby móc wziąć się za pracę magisterską z frezowania 3C/5C tudzież metodą obcinania rastra, ewentualnie "znajdowanie punktu stacjonarnego w jakies tam dziwnej przestrzeni opisanej jakimis kszaczkmi miedzy dwoma brylmai costam wokselowymi dodatkowo striangluowanymi itp", którą pewnie dam radę obronić nie wcześniej niż we wrześniu... A z drugiej strony mam: niemal bezstresowe roczne wakacje w Anglii, dyplom Masters z uniwersytetu w Oxford, znalezienie pracy jako informatyk na zasadzie: "Jest pan z Polski? Jest pan przyjęty" i dużo kasy... No cóż, szkoda mi tylko poprzedniego semestru na Polibudzie, niepotrzebnie naharowałem się jak głupi. Na poprzednich jeszcze warto było. I tak oto zostaję w Anglii... Może jeszcze kiedyś przyjadę do Poland, i skończę tę Polibudę, ale to kiedyś...

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

To na razie najlepszy primaaprilisowy dowcip, jaki dziś przeczytałem - przecież zdaje Pan sobie sprawę, że zrezygnować z CAD/CAMu się nie da.

4/01/2006 1:40 PM  
Blogger luckyluke said...

E tam się nie da tylko rok w plecy i już jeste zajebiście... Lechu może zdamy jeszcze raz na IS??

4/01/2006 2:16 PM  
Anonymous Anonimowy said...

To ja przyjeżdżam do Was od następnego semestru. :)

4/01/2006 2:44 PM  
Blogger luckyluke said...

O kurde, to będzie na maskie wypas:) codziennie picie impreza albo coś inneg0:)

4/01/2006 3:32 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Tak będzie wyglądał cad/cam w wydaniu angielskim! :)

4/01/2006 4:44 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Lechu, czemu tak rzadko piszesz? W taki sposob nie zdobedziesz tytulu bloggera roku...

4/03/2006 2:39 PM  
Blogger Lechu said...

Bo tu nie chodzi o ilość tylko jakość... :D

4/03/2006 4:59 PM  

Prześlij komentarz

<< Home